70.jpg

趁細個開始做Facial~打好個底!第一次去reenex膠原自生試做

我今年大學 year 3,一直都有keep住周圍試做Facial,後來上網見到好多女仔都有去reenex試做,而且reenex 效果效果好明顯,咁我八卦打去問下reenex價錢~原來新客有得免費試做reenex,試做完~學生可以用優惠55折價錢join!聽上去好似唔錯,又within budget,所以就book左去reenex試做…

我D FD成日都話我:「咁後生就要做Facial?」「老多幾年先做啦!」「你傻架!“等等,我想先說你傻,你知道女人老不老嗎,以後的生活要打好基礎。

而家日日係Lecture room吹冷氣,皮膚乾到爆,又成日係hall玩通頂捱夜,黑眼圈果啲都算,不過皮膚暗啞,毛孔粗大,仲有黑頭粉刺呢啲真係清極都有…殘到用咩都搞唔掂呀!如果以前是我的話,在上場之後,我可以看到不化妝的人。高中畢業後,兩年後,我進入第二個字,我的皮膚已經很差,在兩年多,社會將變得野生?

總有一句話叫“殘疾人mi要用護膚品保養~”。我的第一個頭一直戴著,但問題是一款護膚品裏幾百只蚊子不一定要用在石頭上,每天早晚塗也不一定有效。最好一個月做一次面部護理,放松效果好。今次我就去左reenex試做佢地個膠原自生Facial,試做完再睇下reenex 試做同價錢點先再決定join唔join reenex。

而家疫情工作期間,其實我們本身發展都有只有少少驚,但去到Reenex見到佢哋職員都戴哂口罩,又會幫啲客探熱同有哂消毒以及洗手液,佢哋每個鐘都會進行消毒每間房、走廊同唔同地方,所以可以見到都安心哂!

次次去美容院其實好驚會hard sell,所以通常都會叫多個FD一齊去(有個FD俾我講講下都驚變老XD),等緊既時候,都有其他好似細過我既女仔都黎reenex試做,所以話女仔要保養係要趁早!

終於到我入房試做reenex啦,啲Staff一D都唔hard sell仲好nice,知我黎免費試做reenex都唔會是是但但咁,仲提我試做完睇埋效果好唔好。本來以為laser facial會痛,其實一D都唔痛!成個過程都好舒服,我仲做埋升級版reenex HydraFacial,係reenex效果最Top既其中一個皇牌Facial!

這一次 Reenex 嘗試幫助我吸吸汙垢的爛攤子,治療師先幫我用真空導管吸黑頭痤瘡與汙垢亂,可以改善皮膚粗糙度,然後導入複合生長因子精華,幫助膠水創造一個抗氧化劑與清潔的兩個環境,使3倍以上的膠水!

見到支又黃又黑既汙糟水,我就知今次無黎錯啦~而佢導入文化精華進行滲透完係即時快速見效,塊面即時變得好水潤同有一個彈性,睇落去都無咁暗沉,我一出返去,個FD即刻「哇~」咁,效果超明顯,搞到佢都話想試 XD,我都無諗過reenex效果會咁好!

其實reenex試做一些效果咁好,我已經超心鬱,仲見到reenex價錢咁抵,銀包都拎埋出黎了~~但我個FD係理智到爆既人黎(所以我先帶佢去)

他就這樣把我分開,他已經離開我一段時間了!做一個大左圓,最後我不是很有意思,要一個參謀的話想回到下一個第一,說2句多句再說,鍾告訴我慢慢,呃洗急,發牢騷,比我想象的好人好多了!

和FD共進晚餐後,我很驚訝地看到除了面具之外的我。最後我決定返去joinreenex 試做既package上到去,都係果個好好人既Staff XD,

趁後而起,馬上幫自己好好打底!

相關推薦:

https://www.researchinghub.com/female-channel/

沒有天生爛的皮膚,每個人都可以進化,變得美麗!

arrow
arrow
    文章標籤
    reenex 效果 reenex 試做
    全站熱搜

    jialiang1313 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()